بازدید کننده 3334 شنبه 28 فروردین 1400 گروه: عمومی چاپ

گوگل به‌تازگی میانبر جدیدی را به موتور جستجوی خود اضافه کرده است که می‌تواند به شما کمک کند به‌سرعت نتایجی که دریافت می‌کنید، اصلاح کنید. از این پس وقتی در صفحه‌ی نتایج هستید، می‌توانید به‌سادگی «/» را روی صفحه‌کلید فشار بدهید تا باکس جست‌وجو انتخاب و امکان تایپ کردن فراهم شود.

به گزارش انگجت، گوگل در قالب پنجره‌ی شناوری در بخش پایین سمت چپ صفحه‌ی نتایج جست‌وجو، اضافه شدن میانبر جدید را به کاربران اطلاع می‌دهد.

در صفحه‌ی جست‌وجو روی هر کلیدی به غیر از «/» ضربه بزنید، پنجره‌ی شناور ظاهر می‌شود. وقتی از میانبر جدید استفاده کنید، مستقیما به باکس جست‌وجو منتقل می‌شوید؛ جایی که نشانگر در کنار متنی قرار می‌گیرد که پیش‌تر جست‌وجو کرده‌اید.

باکس جست‌وجو فهرست مواردی که بیشتر جست‌وجو شده‌اند و به عبارتی که در اول جست‌وجو کرده‌اید مرتبط هستند نشان می‌دهد. این قابلیت برای زمانی‌ که می‌خواهید کلمات بیشتری به عبارتِ اولیه اضافه کنید بسیار کاربردی خواهد بود.

به گزارش 9to5Google، قابلیت جدید موتور جستجوی گوگل در کنار میانبر دسترسی به لینک‌ها قرار می‌گیرد. اگر در صفحه‌ی جست‌وجو روی کلید Tab ضربه بزنید، لینک‌ها های‌لایت می‌شوند؛ با این کار می‌توانید بدون نیاز به ماوس یا ترک‌پد و صرفا از طریق صفحه‌کلید لینک‌ها را باز کنید.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این امکان گوگل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


به اشتراک بگذارید