بازدید کننده 304 دوشنبه 13 فروردین 1403 گروه: عمومی چاپ

شرکت OpenAI در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT حالا بدون نیاز به حساب کاربری نیز ممکن شده است. البته این تغییر تنها برای دسترسی به ChatGPT رخ داده و همچنان برای استفاده از دیگر محصولات این شرکت ازجمله DALL-E 3، به اکانت نیاز دارید.

در پست وبلاگ OpenAI آمده است که این به‌روزرسانی به‌مرور در سراسر دنیا اعمال خواهد شد تا ChatGPT در دسترس تمام کسانی قرار گیرد که می‌خواهند از توانمندی‌های آن استفاده کنند. درواقع حالا بدون نیاز به داشتن حساب کاربری، افراد راحت‌تر می‌توانند از قابلیت‌های این هوش مصنوعی بهره‌مند شوند.

استفاده از ChatGPT بدون حساب کاربری ممکن شد

OpenAI می‌گوید با این تغییر، تدابیر ایمنی اضافه‌ای درزمینه محتوا اعمال می‌کند و در دامنه گسترده‌تری از موضوعات جلوی درخواست‌های نامناسب را می‌گیرد. بااین‌حال، جزئیات بیشتری درباره این موضوعات ارائه نشده است.

استفاده از ChatGPT بدون حساب کاربری ممکن شد

امکان انصراف از برنامه گردآوری اطلاعات برای آموزش مدل هوش مصنوعی نیز همچنان حتی برای کاربرانی که بدون اکانت از ChatGPT استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود.

از زمان عرضه عمومی ChatGPT، کاربران برای استفاده از این چت‌بات هوش مصنوعی به اکانت نیاز داشتند. در ابتدا ساخت اکانت نیازمند ارائه یک شماره تلفن بود، اما بعداً استفاده از آن با ایمیل نیز ممکن شد. حالا حتی دیگر نیازی به ایمیل و ساخت اکانت نیز برای استفاده از این ابزار قدرتمند وجود ندارد.

OpenAI می‌گوید ChatGPT بیش از 100 میلیون کاربر در 185 کشور دنیا دارد که هر هفته از این ابزار استفاده می‌کنند. طبق داده‌های SimilarWeb، چت‌بات ChatGPT با 1.6 میلیارد بازدیدکننده در ماه فوریه همچنان پربازدیدترین چت‌بات هوش مصنوعی دنیاست؛ هرچند جمینای گوگل هم در مسیر رشد قرار دارد. البته نقطه اوج ChatGPT به ماه مه 2023 برمی‌گردد؛ زمانی که تعداد بازدیدهای آن به 1.8 میلیارد رسیده بود.

OpenAI اخیراً از محصول هوش مصنوعی جدیدی موسوم به Voice Engine نیز رونمایی کرده است که می‌تواند با دریافت تنها 15 ثانیه صدا از فردی، هر متنی را با صدای او بخواند.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید