بازدید کننده 206 دوشنبه 20 فروردین 1403 گروه: عمومی چاپ

گوگل طی ایمیلی مشتریان خود را از راه‌اندازی شبکه Find My Device آگاه کرده است. این ایمیل شبکه ردیابی موقعیت گوگل در همین هفته راه‌اندازی خواهد شد و طبق آن کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را ردیابی کنند. این ایمیل که در روز پنجشنبه برای کاربران ارسال شده است از راه‌اندازی شبکه Find My Device خبر می‌دهد. اعلام شده است با استفاده از این شبکه جدید کاربران می‌توانند حتی در صورت آفلاین بودن دستگاه‌ها آنها را پیدا کنند. امکان پیدا کردن لوازم جانبی Fast Pair سازگار نیز در حالت جدا از دستگاه وجود دارد. این موارد شامل هدفون‌ها و محصولاتی است که با آنها سازگار بوده و یا ردیاب‌هایی که می‌توانند به کیف پول کلید یا دوچرخه متصل شوند.

در پاراگراف نهایی این ایمیل توضیحاتی در مورد راه‌اندازی Find My Device و زمان آن شده است. احتمالاً زمان راه‌اندازی رسمی این شبکه در تاریخ ۸ آوریل خواهد بود. در صورتی که این ویژهگی در عرض سه روز فعال شود اعلانی در دستگاه‌های اندرویدی قابل مشاهده خواهد بود. تا آن زمان از طریق فFind My Device در وب از این شبکه انصراف دهند.

این شبکه توسط گوگل در سال گذشته به طور رسمی معرفی و برای ردیابی موقعیت گوشی‌های اندرویدی و دیگر دستگاه‌های گم شده کاربرد دارد. دلیل تعویق در عرضه این قابلیت تلاش گوگل به همراه اپل برای ارائه یک استاندارد صنعتی برای این ویژگی بود. تا کاربران نتوانند از این ویژگی برای ردیابی حرکات افراد استفاده کنند. راه اندازی این ویژگی در iOS به نفع دارندگان آیفون متوقف شد. زیرا اپل باید پیش از ارائه این ویژگی تنظیمات امتیتی آن را در سیستم عامل خود اعمال کند.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید