بازدید کننده 439 یکشنبه 20 اسفند 1402 گروه: عمومی چاپ

این مطلب برای کلینیک های روانشناسی، روان درمانگر ها، افرادی که در حوزه مشاوره و روانشناسی و روان پزشکی فعالیت دارند و متخصصین مشاور نوشته شده است. اگر صاحب یک سایت یا صفحه ی اینستاگرام هستید، باید برای آن تولید محتوا کنید تا بتوانید مخاطب جذب کنید. اما باید بدانید که تنها اگر تولید محتوا روانشناسی به صورت حرفه ای انجام شده باشد، می تواند به افزایش مخاطبان شما کمک کند. هم چنین تولید محتوا روان شناسی باید متناسب با جایی که برای آن محتوا تولید می کنید، باشد. مثلا اگر برای اینستاگرام محتوا تولید می کنید بهتر است از کلیپ های کوتاه و جذاب برای افزایش فالوور صفحه استفاده کنید. استفاده از آهنگ های ترند هم می تواند به پرمخاطب شدن پیج شما کمک کند.

اگر تولید محتوا روان شناسی برای سایت انجام می شود، علاوه بر این که درستی محتوا مدنظر است، محتوا باید از نظر سئو هم بهینه شده باشد. در این مطلب می خواهیم همه ی عوامل موثر بر جذب مشتری با تولید محتوا روانشناسی را بررسی کنیم. هم چنین نکات مربوط به تولید محتوا در هر فضا را به صورت مجزا توضیح می دهیم. هزینه تولید محتوا هم موضوع مهمی است که صاحب هر کسب و کار باید در تخمین هزینه ها آن را در نظر بگیرد. در مورد قیمت تولید محتوا هم صحبت می کنیم.

هزینه تولید محتوا روانشناسی

هزینه تولید محتوا در هر حوزه ای تخصصی متفاوت است. گذشته از آن یکی از مهم ترین عوامل که روی هزینه تولید محتوا موثر است این موضوع است که محتوا را برای کجا نیاز دارید. آیا نیاز به تولید محتوا متنی برای سایت دارید؟ یا میخواهید برای صفحه اینستاگرام خود سفارش تولید محتوا بدهید؟

تولید محتوای روانشناسی

تعرفه تولید محتوا اینستاگرام چقدر است؟ قیمت تولید محتوا اینستاگرام با هزینه تولید محتوا برای سایت متفاوت است. البته در سایت هم نیاز به طراحی بنر و یا درج ویدئوهای جذاب هست اما سایز و جزئیات تولید محتوا در سایت متفاوت با اینستاگرام است. این نکات روی تعرفه تولید محتوا روانشناسی موثر هستند:

  • تعداد محتوا مورد نیاز (1 مقاله؟ 10 مقاله ؟ و…)
  • نوع محتوای مورد نیاز (ویدئو؟ عکس ؟ طراحی بنر سایت؟ مقاله سایت؟)
  • تعداد ویرایشات مورد نیاز و سخت گیری شما در تولید محتوا
  • مدت زمانی که می خواهیدمحتوا به دست شما برسد
  • اگر برای تولید محتوا اینستاگرام سفارش دارید، تعداد محتوا ویدئویی و تعداد پست آلبومی و تعداد استوری روی هزینه موثر است.

نکته های تولید محتوا روانشناسی در اینستاگرام برای جذب مخاطب

  • شناخت مخاطب و تعیین یک استراتژی خوب اولین قدم برای تولید محتوا خوب در اینستاگرام است.
  • برای صفحه اینستاگرام خود برنامه ریزی داشته باشید و به صورت مستمر محتوا تولید کنید.
  • از ویدئوهای کوتاه و جذاب استفاده کنید.
  • از موزیک های ترند برای پربازخورد شدن ویدئوهای صفحه استفاده کنید.
  • سعی کنید پست ها را به صورت تعاملی طراحی کنید.
  • تنها به درج پست اکتفا کنید و استوری های تعاملی نیز درج کنید.
  • برای تهیه پست موضوعات جذاب روز را مدنظر قرار بدهید.
  • پست ها باید از نظر گرافیکی زیبا و جذاب باشند و مخاطب را جذب کنند.
  • برای تولید محتوا پیج روانشناسی از مخاطبان هم نظرسنجی کنید.

تولید محتوا روانشناسی برای سایت

فرقی نمی کند محتوا روانشناسی را برای کجا تهیه می کنیم. اولین قدم در تهیه محتوا این است که با مشورت و بازبینی یک روانشناس یا متخصص در این حوزه اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات درستی به مردم ارائه می دهیم. اما خبر بد این که هر چقدر هم محتوای علمی و خوبی را تهیه کنیم الزاما این محتوا در نتایج جستجو نشان داده نمی شود. هر کسب و کاری که سفارش طراحی سایت می‌دهد به امید دیده شدن در فضای مجازی این کار را می کند. یکی از مهم ترین موارد برای رفتن به صفحه اول گوگل محتواست. تولید محتوا سایت باید با نظارت یک متخصص سئو انجام شود تا شما به هدف خود برسید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

تولید محتوای روانشناسی برای وبسایت

در تولید محتوا روانشناسی برای سایت باید تمامی اصول سئو در تولید محتوا را در نظر گرفت در غیر این صورت سایت رتبه نمی گیرد. هم چنین درج عکس های مرتبط با مقالات یا صفحات لندینگ نقش موثری در افزایش کیفیت محتوا دارد.

نکات مهم در تولید محتوا روانشناسی

برای اینکه در حوزه تولید محتوا روانشناسی موفق عمل کنید نیاز به دو موضوع مهم دارید. اولی خلاقیت و دومی داشتن دانش مناسب در این حوزه است. با توجه به حساسیت محتوا در حوزه روانشناسی برای اطمینان از صحت محتوا حتما قبل از انتشار در اینستاگرام، سایت و یا دیگر شبکه های اجتماعی این محتوا باید با یک متخصص چک شود. توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید مخاطب هدف را جلب کنید باید محتوایی تولید کنید که این ویژگی ها را داشته باشد:

  • لحن ساده و صمیمی داشته باشد.
  • محتوا صحیح باشد و از منابع معتبر برای تولید آن استفاده شده باشد.
  • برای تولید محتوا از ویدئوها و تصاویر جذاب استفاده شود.
  • چه برای سایت و چه برای صفحه اینستاگرام محتوا به صورت مستمر تولید و درج شود.
  • محتوا آگاهی دهنده باشد.
  • از مطالب علمی و جدید برای تولید محتوا روانشناسی استفاده شود.
  • برای هر فضایی متناسب با آن جا تولید محتوا شود (مثلا اگر برای سایت محتوا تولید می کنید، مقالات باید حداقل 1000- 1500 کلمه باشند تا در گوگل رتبه بگیرند.

نتیجه گیری تولید محتوای روانشناسی

در این مطلب روی نکات مهم تولید محتوا رونشناسی تمرکز کردیم. گفتیم که صحیح بودن محتوا از همه چیز مهم تر است اما برای اینکه در فضای مجازی بتوانید مخاطب جذب کنید، این محتوای درست را باید متناسب با هر جایی که در آن فعالیت می کنید، طراحی و تولید کنید. به طور مثال برای تولید محتوا اینستاگرام پیشنهاد می شود از ریلزهای جذاب و کوتاه استفاده کنید. در حالی که برای تولید محتوا روانشناسی در سایت مقالات شما باید حداقل شامل 1000 کلمه باشند و به همراه عکس‌های جذاب و مرتبط ارائه شوند. در مورد هزینه تولید محتوا روان شناسی هم صحبت کردیم. گفتیم قیمت تولید محتوا بستگی به پارامتر های مختلفی دارد که از آن جمله می توان تعداد و نوع محتوای درخواستی را نام برد.

تولید محتوا در فضای مجازی برای هر جایی که باشد، وظیفه ی جذب مخاطب را دارد. هیچ سایت یا صفحه ی اینستاگرامی نمی‌تواند جایگزین متخصصین در این حوزه باشد و این ابزارها تنها به جذب مخاطب کمک می کنند.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید