بازدید کننده 462 پنج شنبه 17 اسفند 1402 گروه: عمومی چاپ

ایلان ماسک از زمان خرید توییتر که البته مدت‌هاست ایکس نامیده می‌شود، تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی اعمال کرده است. حالا مالک ایکس از احتمال حذف تعداد ری‌پست‌ها و لایک‌های پست‌های این شبکه اجتماعی خبر داده است.

به گزارش رویترز، ایلان ماسک در جریان صحبت در کنفرانس تکنولوژی، رسانه و مخابرات مورگان استنلی چنین ایده‌ای را مطرح کرده است. به نظر می‌رسد در آینده در تایم‌لاین کاربران خبری از تعداد لایک‌ها و ری‌پست‌ها نباشد، هرچند ظاهراً با انتخاب هر پست، این اعداد به نمایش گذاشته می‌شوند.

ایلان ماسک علاوه بر کنفرانس مورگان استنلی، در پستی دوباره به چنین تغییری اشاره کرده است. به گفته مالک ایکس، در آینده در تایم‌لاین تنها تعداد نمایش پست‌ها قابل مشاهده خواهد بود و این آمار می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده سایر آمارها و عملکرد کلی پست‌ها هم باشد.

دریافت مجوز انتقال پول توسط ایکس

در کنار ایده حذف تعداد لایک‌ها، ایلان ماسک از احتمال دریافت مجوز انتقال پول توسط ایکس در نیویورک و کالیفرنیا خبر داده است. درصورتی‌که ایکس بتواند چنین مجوزی را دریافت کند، باید در آینده منتظر افزودن قابلیت انتقال پول و پرداخت درون این شبکه اجتماعی باشیم. البته ایکس برای اینکه بتواند این قابلیت را به‌طور گسترده ارائه کند، باید در هر ایالت و کشوری مجوز بگیرد.

 ایلان ماسک ایده حذف تعداد ری‌پست‌ها و لایک‌های پست‌های ایکس را مطرح کرد

ایکس در گذشته موفق به کسب این مجوز در برخی ایالت‌های آمریکا ازجمله پنسیلوانیا و یوتا شده بود، اما به گفته ایلان ماسک، نیویورک و کالیفرنیا از اهمیت بالایی برخوردارند. طبق ادعای ماسک، این مجوز ماه آینده در کالیفرنیا و چند ماه دیگر در نیویورک صادر خواهد شد.

ایلان ماسک مدت‌هاست ایده اپلیکیشن همه‌چیز را دنبال می‌کند و می‌خواهد ایکس را به برنامه‌ای مشابه وی‌چت در چین تبدیل کند. حالا با دریافت مجوزهای انتقال پول، می‌تواند ایکس را به درگاهی برای انتقال پول تبدیل کند و یک قدم به هدفش نزدیک‌تر شود.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید