بازدید کننده 2991 یکشنبه 9 آبان 1400 گروه: عمومی چاپ

چند روز پیش، فیسبوک اعلام کرد که نام تجاری خود را به متا (Meta) تغییر داده است تا این اسم جدید بتواند حوزه کاری آن را بیشتر مشخص کند. اکنون، شرکت مذکور در حال انعکاس این تغییر در اپلیکیشن‌های زیرمجموعه خود است.

به‌گزارش 9to5mac، در نسخه بتا ۲.۲۱.۲۲۰.۱۴ واتساپ، وقتی اپ را باز می‌کنید، دیگر خبری از «WhatsApp from Facebook» نیست و به‌جای آن اکنون «WhatsApp from Meta» نمایش داده می‌شود. حدود یک سال پیش، واتساپ «from Facebook» را هنگام بازشدن اپ خود نشان می‌داد و اکنون این عبارت تغییر کرده است تا نشان‌دهنده اهداف جدید این شرکت برای توسعه متاورس باشد. همچنین، این خبرگزاری گفت واتساپ عبارت WhatsApp from Facebook را از پایین بخش تنظیمات نیز حذف کرده است.

مارک زاکربرگ تغییرات جدید شرکت خود را همراه با اهدافش برای آینده متاورس در کنفرانسی مجازی توضیح داد و گفت:

امیدوارم به‌مرورزمان به‌عنوان یک شرکت متاورس دیده شویم و قصد دارم کار و هویت خود را با آنچه در حال ساخت آن هستیم، تطبیق دهم. اکنون، به‌عنوان دو بخش مختلف به کسب‌و‌کار خود نگاه می‌کنیم و گزارش می دهیم: یکی برای خانواده اپ‌هایمان و دیگری برای تلاشی که در پلتفرم‌های آینده انجام می‌شود و به‌عنوان بخشی از پروژه زمان آن فرارسیده است که برندی جدید اتخاذ کنیم تا همه کارهایمان را دربر گیرد و منعکس کنیم چه کسی هستیم و قصد ساخت چه چیزی را داریم.

در به‌روزرسانی مذکور قابلیت جدیدی هم به واتساپ اضافه می‌شود. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این بتا قابلیت رتبه‌بندی پیام‌های دریافتی از حساب‌های تجاری را نیز به‌همراه دارد. گفته می‌شود واتساپ این ویژگی را برای کمک به کسب‌وکارها در بهبود پیام‌های ارسالی خود به مشتریان توسعه داده است.

این بدان‌معنی است که آن‌ها می‌توانند بازخورد کلی درباره پیام‌های رتبه‌بندی‌شده را ببینند؛ اما نمی‌توانند متوجه شوند چه کسی به آن‌ها امتیاز داده است. همچنین، واتساپ برای اینکه امنیت این پیام‌ها حفظ شود، آن‌ها را با تکنیک اند-تو-اند رمزگذاری کرده است.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ این مطلب تا چه میزان برای شما مفید بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید