بازدید کننده 3018 شنبه 26 تیر 1400 گروه: عمومی چاپ

کاربران از تاریخ ۱۲ مرداد تنها قادر به دیدن اتاقهای گفتگوی صوتی یعنی Spaces خواهند بود و قابلیت فلیت برای همیشه غیر فعال میشود. توییتر اعلام کرد قابلیت فلیت به دلیل عدم استقبال کاربران حذف خواهد شد. از طرفی توییت های کاربران با قابلیت های بیشتر مانند امکان ویرایش در فرمت های مختلف و یا اضافه کردن گیف روی عکسها به روز رسانی میشود.

توییتر اما علت اصلی حذف فلیت را در عدم کارایی آن نمی داند و معتقدند هنوز کارایی آن برای کاربران مشخص نشده است. طبق سیاست های جدید توییتر هر ساله قابلیت های جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه می شود تا کاربران جدید نیز بتوانند در راحت ترین حالت ممکن توییت های خود را ارسال کنند. به همین دلیل توییتر قابلیت فلیت را همانند استوری معرفی کرده بود. ایلیا براون معاون محصول در توییتر در اعلامیه می گوید: قرار بود قابلیت فلیت به افراد بیشتری کمک کند تا در هنگام پیوستن به توییتر امکان ارتباط با سایر کاربران توییتر را داشته باشند. اما این قابلیت نتوانست به کاربران جدید برای ارتباط با سایر کاربران کمک کند.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید