بازدید کننده 1240 چهار شنبه 1 آذر 1402 گروه: عمومی چاپ

کاربران با کمک هوش مصنوعی جدید مایکروسافت در موتور جستجوی بینگ امکان مشاهده چکیده محتوای سایت‌ها را خواهند داشت. با کمک هوش مصنوعی مولد جدید که در موتور جستجوی بینگ مایکروسافت به کار گرفته شده است کاربران می‌توانند محتوای سایت‌ها را به صورت چکیده مشاهده کنند.

مایکروسافت پس از تغییر نام تجاری بینگ چت اکنون ابزار هوش مصنوعی جدیدی را در این موتور جستجو معرفی کرده که می‌تواند اطلاعات مختصر و خلاصه محتوای صفحات وب را در اختیار کاربران قرار دهد.

طبق اعلامیه وبلاگ رسمی بینگ ابزار جدید با نام هوش مصنوعی مولد Captions از قدرت GPT 4 بهره می‌گیرد و می‌تواند به صورت بهینه تعامل کاربران و موتور جستجوی بینگ را افزایش دهد.

با کمک این ابزار هوش مصنوعی کاربران می‌توانند عبارت‌های جستجو شده را همراه با تجزیه و تحلیل دریافت کرده و در واقع مرتبط‌ترین نتایج را مشاهده کنند. ابزار به صورتی ماهرانه متن‌های جستجو شده را به یک متن قابل هضم تبدیل خواهد کرد.

همچنین از دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی Captions تولید کپشن‌ها و چکیده‌های عبارات به صورت کاملاً منحصر به فرد است. به طوری که عبارات دقیق از صفحات وب منعکس نشده اما تکنیک‌هایی به کار می‌رود تا کیفیت و دقت متن تولید شده تضمین شود.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید