بازدید کننده 1633 یکشنبه 12 شهریور 1402 گروه: عمومی چاپ

بایدو به عنوان یک شرکت بزرگ فناوری چینی از نخستین چت بات هوش مصنوعی خود رونمایی کرد. این غول فناوری در نهایت توانست پس از دریافت تاییدیه از دولت وارد رقابت در این حوزه شده و اولین چت بات خود را با هدف رقابت با ChatGPT عرضه کند.

چت بات هوش مصنوعی بایدو با نام ارنی بات از طریق وب سایت این شرکت و همچنین فروشگاه‌های اپ قابل دسترسی است. این چت بات نیز مانند دیگر چت بات‌ها عملکرد مشابهی را به کاربر ارائه می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند سوالات مختلفی از این چت بات پرسیده و با دستورات مختلف عملکردهای آن را مورد استفاده قرار دهند.

شرکت سازنده این چت بات اعلام کرد ارنی بات برای کلیه کاربران در سراسر جهان توسعه یافته است. اما به نظر می‌رسد برای ورود به آن به یک شماره چینی نیاز است. بنابراین در حال حاضر تنها کاربران چینی امکان استفاده از این چت بات را دارند. البته این چت بات در گوگل پلی و اپ استور آمریکا حضور داشته اما تنها کاربران چینی زبان می‌توانند از آن استفاده کنند.

بایدو پس از انتشار این چت بات اعلام کرد تنها در ۱۹ ساعت انتشار اولیه تعداد کاربران آن به یک میلیون نفر رسید. بایدو قصد دارد علاوه بر چت بات هوش مصنوعی مجموعه‌ای از اپ‌های مربوط به این فناوری را نیز منتشر کند که طی آن کاربران بتوانند از چهار ویژگی اصلی هوش مصنوعی مولد یعنی درک، تولید، حافظه و استدلال بهره مند شوند. همچنین این شرکت قصد دارد با توجه به بازخورد کاربران بهبودهایی را در چت بات خود طی ماه‌های آینده ایجاد کند.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید