بازدید کننده 2192 چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401 گروه: عمومی چاپ

یکی از کاربران برزیلی اینستاگرام اخیرا متوجه این تغییر شده و تصویری از آن را در توییتر به اشتراک گذاشته است. طبق این تصویر، ظاهرا در این طرح جدید کاربران قادر خواهند بود تا تنها سه استوری را مشاهده کنند. در بالای صفحه و زیر نام کاربری، تعداد استوری‌ها و دکمه جدید See All (در تصویر Mostrar tudo) دیده می‌شود. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که پس از نمایش سه استوری، اینستاگرام به طور خودکار استوری کاربر بعدی را نمایش خواهد داد.

تاثیر قابلیت جدید اینستاگرام بر کاربران

تاثیر قابلیت جدید اینستاگرام بر کاربران

کاربران اینستاگرام و افرادی که عادت دارند استوری‌های بسیار زیادی ارسال کنند، همچنان قادر خواهند بود تا به طور همزمان 100 استوری را به اشتراک بگذارند و تعداد آن‌ها با وجود این طرح تغییری نخواهد کرد.

در مقابل، این تغییر می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی تجربه کاربر از اپلیکیشن داشته باشد و تغییراتی را به وجود بیاورد. همانطور که احتمالا بدانید، برخی کاربران عادت دارند تا تعداد استوری‌های بسیار زیادی را به اشتراک بگذارند، اکنون صفحه نمایش استوری‌های آن‌ها کمی مرتب‌تر می‌شود. از سوی دیگر، کاربران دیگر مجبور نخواهند بود تا برای نمایش تمام استوری‌ها مدام روی صفحه ضربه بزنند.

در مقابل، تولیدکنندگان محتوایی که از استوری‌ها به عنوان روش تبلیغات استفاده می‌کنند نیز با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد، زیرا احتمالا سه استوری ابتدایی آن‌ها بازدید بیشتری خواهند داشت.

در حال حاضر، این قابلیت با گروه کوچکی از کاربران اینستاگرام در حال آزمایش است و احتمالا در آینده، اخبار بیشتری درباره آن منتشر شود.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید