بازدید کننده 3215 یکشنبه 21 آذر 1400 گروه: عمومی چاپ

به نقل از سام موبایل، سامسونگ اخیراً از نخستین دوربین ایزوسل با الگوی فیلتر رنگی RGBW رونمایی کرد. نام این حسگر جدید ISOCELL GWB است و اندازه آن نیز ۶۴ مگاپیکسل است. پس از آن نیز مدیر ارشد فناوری سامسونگ الکترونیک چین نیز این حسگر را معرفی کرده و عملکرد آن را شبیه چشم انسان دانسته است.

در توسعه این حسگر یک پیکسل سفید در الگوی فیلتر رنگی قرار داده شده تا افزایش حساسیت به نور حسگر ایجاد شود. همین نکته به ثبت تصاویر روشن تر با دقت رنگ بیشتر شده است. این حسگر حاصل همکاری سامسونگ و شرکت چینی تکنو موبایل بوده است. احتمالاً تکنو نیز از این حسگر جدید و قدرتمند برای نخستین بار روی گوشی‌های جدید خود استفاده خواهد کرد. حتی امکان دارد این حسگر به صورت انحصاری و با این برند عرضه شود و مشتری های سامسونگ بتوانند از این قطعه در عکاسی استفاده کنند. توضیحات مربوط به این حسگر شبیه مشخصات دوربین سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ نیست. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت این حس گر در زمان رونمایی از این گوشی در تاریخ ۲۲ عرضه نمی شود.

در برخی شایعات نیز این حسگر را تنها حسگر مجهز به قابلیت RGBW سامسونگ ندانستند و معتقدند سامسونگ یک حسگر 50 مگاپیکسلی با قابلیت RGBW نیز به زودی عرضه خواهد کرد. هنوز امکان آزمایش و استفاده از این حسگر برای منتقدان فراهم نشده و این اطلاعات نیز تنها توسط تیم تحقیق و توسعه سامسونگ منتشر شده است.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ این مطلب تا چه میزان برای شما مفید بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید