بازدید کننده 3258 دوشنبه 12 مهر 1400 گروه: عمومی چاپ

درست زمانی که انتیگن دیویس از فیسبوک در CNBC در حال دفاع‌کردن از سیاست‌های این کمپانی و نحوه‌ی مدیریت داده بود و تلاش می‌کرد تا استدلال کند که اینستاگرام برای نوجوانان مضرر نیست، کل سرویس‌های فیسبوک شامل اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ، پیام‌رسان مسنجر و آکیولس از کار افتادند.

این مشکل سراسری است و تمام کاربران این سرویس‌ها را تحت‌تأثیر قرار داده است. اندی استون از فیسبوک در اکانت توییتر خود نوشته است که از مشکل آگاه است و این شرکت تلاش می‌کند سرویس‌ها را به حالت عادی برگردانند.

هرچند هنوز دلیل اصلی اختلال در سرویس‌های فیسبوک مشخص نشده است، قائم‌مقام مدیرعامل کلادفلر اعلام کرده که مشکل از دسترس خارج‌شدن اینستاگرام و دیگر سرویس‌های فیسبوک مربوط به DNS است.

در‌حال‌حاضر تمام اپلیکیشن‌های فیسبوک از کار افتاده‌اند و اگر وب‌سایت instagram.com را باز کنید، احتمالا با پیغام خطای 5xx رو‌به‌رو خواهید شد. حتی سرویس واقعیت مجازی آکیولس این شرکت نیز از دسترس گیمرها خارج شده است.

به‌روزرسانی ۲۱:۳۰:

به‌دنبال از دسترس خارج‌شدن واتساپ و مراجعه برخی از کاربران این پیام‌رسان به تلگرام، این سرویس نیز دچار کندی و اختلال شده است.

به‌روزرسانی ۲۳:۰۰:

خبرنگار نیویورک‌تایمز در توییتر گفته است که کارمندان فیسبوک نمی‌توانند وارد ساختمان محل کار خود شوند؛ چراکه سروری کنترل ورودوخروج از دسترس خارج شده و کارت کارمندان از کار افتاده است.

به‌روزرسانی ۲۳:۳۰:

به گزارش برخی کاربران، به دلیل افزایش استفاده از پیامک، در حال حاضر ارسال پیامک نیز با کندی زیادی همراه شده است.

به روز رسانی ۲:۳۰

هکر ۱۳ ساله چینی به نام سون جیسو باعث توقف خدمات فیسبوک و واتس اپ و اینستاگرام شده است.

این اتفاق سقوط ارزش سهام شرکت فیس بوک را به دلیل اخلال در شبکه جهانی اینستاگرام و واتس آپ در پی داشت.

در پی اختلال جهانی فیس‌بوک،‌ واتس‌اپ و اینستاگرام،‌ بلومبرگ گزارش داد که ثروت شخصی مارک زاکربرگ طی چند ساعت نزدیک به ۷ میلیارد دلار کم شد و به ۱۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار دلار کاهش یافت. در مجموع از ۲۲ شهریور سقوط سهام فیس‌بوک، ثروت زاکربرگ را حدود ۱۹ میلیارد دلار کم کرده است

به‌روزرسانی ۱۰:۰۰:

فیس بودک بالاخره دلیل 6 ساعت قطعی جهانی را اعلام کرد

تغییر در پیکر بندی روترها دلیل اصلی 6 ساعت قطعی روز دوشنبه فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ. بدین ترتیب اشتباه فنی از سوی مهندسان عامل قطعی بوده و شایعات مربوط به هک و یا نشت دیتا و لو رفتن سرورهای اصلی صحت ندارد.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ این مطلب تا چه میزان برای شما مفید بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید