بازدید کننده 3396 یکشنبه 7 شهریور 1400 گروه: عمومی چاپ

اپل سیستم فیس آیدی جدیدی را توسعه داده که با وجود ماسک نیز هویت کاربر را تایید می کند. به دلیل همه گیری کرونا و تغییر شیوه زندگی مردم وجود ماسک تقریباً به یک عادت روزمره تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد در طول روز و به طور مداوم از ماسک استفاده می کنند. همین موضوع می تواند در تشخیص چهره فیس آیدی مشکلاتی را به وجود آورد.

به همین دلیل اپل تلاش کرده تا در نسل بعدی سیستم فیس آیدی این مشکل را برطرف کند. به طوری که کاربران از ماسک نیز برای تایید هویت استفاده کنند.

جان پراسر به عنوان افشاگر محصولات اپل می گوید: تصاویر و ویدیو هایی از رندر ترکیبی این محصول در هنگام آزمایش مشاهده کرده و قرار است این سیستم فیس آیدی جدید در بخش بالایی آیفون و پس از تغییر چینش دوربین ها قرار بگیرد. وی می گوید قرار است مجموعه جدید عملکردی متفاوت از فیس آیدی کنونی داشته باشد.

واحد های آزمایشی و نمونه‌های اولیه اپل همیشه با حداقل افشا انجام می گیرد. طبق اخبار منتشر شده آزمایش های مربوط به فیس آیدی با چهره های با ماسک و بدون ماسک و یا عینک انجام خواهد گرفت. آزمایش کنندگان باید این آزمایش را در شرایط مختلف و در محیط های خواسته شده انجام دهند. هنوز مشخص نیست آیفون ۱۳ نیز به فیس آیدی جدید مجهز خواهد بود یا خیر.

اما برخی منابع عنوان کردند که فیس آیدی جدید در آیفون ۱۳ نیز استفاده شده است. هنوز این سیستم و نحوه کارکرد آن به طور کامل مشخص نیست. تنها تجهیزات مربوط به آن و جزئیات آزمایش های انجام گرفته منتشر شده و دیگر مشخصات فنی در رابطه با آن بیان نشده است. از طرفی چینش متفاوت از حسگرهای فیس آیدی و ناچ کوچک در آیفون ۱۳ احتمال استفاده از این ویژگی در این سری از آیفون ها را بسیار افزایش می دهد.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید