بازدید کننده 3011 شنبه 26 تیر 1400 گروه: عمومی چاپ

زیرنویس خودکار می تواند به کاربرانی که مشکل شنوایی دارند در درک توییت های صوتی کمک کند. اما با قابلیت جدید به صورت خودکار توییت های صوتی مجهز به زیر نویس خواهند شد. این زیرنویس شامل زبان های پشتیبانی شده از قبیل انگلیسی، ژاپنی، اسپانیایی، پرتغالی، ترکی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و اندونیزیایی و کره ای خواهد بود.

در حال حاضر تنها کاربران iOS می توانند فایل های صوتی ارسال کنند. و این قابلیت هنوز برای کاربران اندرویدی فعال نشده است. قابلیت زیرنویس خودکار به صورت آیکونی به نام CC در گوشه بالا سمت راست هر توییت قابل مشاهده است. همچنین تنها توییت اخیر میتوانند از این قابلیت استفاده کنند و توییت های قدیمی شامل زیرنویس خودکار نمیشوند.

توییتر اکنون گروهی مجزایی را برای توسعه قابلیت های مورد نیاز کاربران کم توان تشکیل داده تا بتواند توسعه چنین امکاناتی را افزایش دهد. این قابلیت حتی در سرویس Spaces نیز فعال خواهد بود و امکان رقابت با دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند کلاب هاوس را نیز خواهد داشت.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید