بازدید کننده 3207 جمعه 11 تیر 1400 گروه: عمومی چاپ

اوپو قابلیت حافظه مجازی را به بعضی از محصولاتش اضافه می‌کند.

این برند در حال ارائه ویژگی رم مجازی است که درصورت کمبود حافظه رم فیزیکی، فضای بیشتری برای گوشی‌های هوشمند Reno 5 و A94 و A74 فراهم می‌کند.

مانند ویژگی مشابه در گوشی هوشمند ویوو، شرکت برادر اوپو، می‌توانید با استفاده از فضای‌ ذخیره‌سازی گوشی هوشمندتان روی گزینه تنظیماتی ضربه بزنید که حداکثر هفت گیگابایت حافظه مجازی فراهم می‌کند. سرعت آن به‌اندازه رم فیزیکی نیست؛ اما وقتی از اپلیکیشن‌های مختلف یا AP خاصی استفاده می‌کنید، از خفه‌شدن تلفن شما جلوگیری می‌کند. سه ظرفیت مختلف برای این قسمت تعبیه شده است که می‌توانید براساس نیازتان از بین آن‌ها انتخاب کنید.

به‌روزرسانی حافظه مجازی در چند دستگاه مختلف دردسترس قرار گرفته است؛ اما به‌طورکلی زمان دسترسی به آن ممکن است براساس منطقه و مدل تلفن‌همراهتان متفاوت باشد.

مطمئنا حافظه مجازی عملکردی مانند ROG Phone 5 یا دستگاه دیگری با حافظه واقعی قدرتمند ارائه نمی‌دهد. فضای ذخیره‌سازی معمولا بسیار کُندتر از رم است و درصورت اجرای برخی از بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های نیازمند به دسترسی سریع، حافظه مجازی ممکن است مشکل‌ساز باشد. باوجوداین، این امر می‌تواند فشار خرید گوشی جدید را صرفا برای داشتن حافظه اضافی کاهش دهد.

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید