بازدید کننده 3889 شنبه 31 فروردین 1398 گروه: عمومی چاپ

با توجه به طراحی یک نمونه اولیه از سوی اینستاگرام٬ شرکت وابسته به فیسبوک٬ احتمالا تعداد لایک ها در پست‌های اینستاگرام برای سایر کاربران پنهان خواهد شد تا فقط خود شما بتوانید آن‌ها را مشاهده کنید. این اطلاعات از سوی یک متخصص مهندسی معکوس به نام Jane Wong که تغییراتی در کد منبع اپلیکیشن اندرویدی اینستاگرام مشاهده کرده٬ منتشر شده است. برخلاف طراحی کنونیُ این طراحی جدید تعداد لایک در پست‌های اینستاگرامی شما را از دیگران پنهان می‌کند٬ اما آن‌ها برای شما همچنان نمایان هستند.

اینستاگرام با پنهان کردن تعداد لایک پست‌ها به دنبال بهبود کیفیت مطالب اشتراکی است

با پنهان کردن تعداد دقیق لایک شده‌ی پست‌های شما٬ اینستاگرام می‌خواهد فالوورهای شما روی آنچه به اشتراک می‌گذارید متمرکز شوند٬‌ نه تعداد لایک‌هایی که پست‌های شما دریافت می‌کنند. یکی از سخنگوهای اینستاگرام گفته است که این شرکت علاقه‌ای به اعمال تغییر در شرایط کنونی ندارد٬ اما همیشه به دنبال پیدا کردن راه‌هایی برای فشار روی کاربرانش است.

اینستاگرام به زودی تعداد لایک پست‌ها را پنهان می‌کند

اگر اینستاگرام واقعا بخواهد با این مساله پیش برود٬‌ این شبکه‌ی اجتماعی مورد استقبال تمام کاربرانی قرار خواهد گرفت که اعداد و ارقام برای آن ها چندان مهم نیست. با این حال ما کاملا مطمئن هستیم٬ اینفلوئنسرهایی که در حال کسب درآمد از فروش لایک و فالوور هستند از این خبر ناراحت خواهند شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


به اشتراک بگذارید