بازدید کننده 3974 شنبه 25 اسفند 1397 گروه: عمومی چاپ

شرکت مایکروسافت به تازگی یک نسخه جدید از اسکایپ را در برنامه پیش‌نمایش اینسایدر خود منتشر کرده است که سقف افراد شرکت‌کننده در یک مکالمه ویدیویی را دو برابر می کند  و از 25 نفر، به 50 نفر افزایش می‌دهد.

طبق توضیحات منتشر شده در مورد این نسحه بروز شده، از این پس اگر در گروه‌های بزرگ قصد برقراری یک ویدیو کنفرانس را داشته باشید، دیگر صفحه تماس روی پنجره اسکایپ تمام اعضا ظاهر نمی‌شود بلکه فقط یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال می گردد.

در این صورت افرادی که به هر دلیل قادر به شرکت در ویدیو کنفرانس نیستند، از دیدن صفحه تماس تمام صفحه آزار نخواهند دید. همچنین با این آپدیت، در گروه‌های بزرگ کاربری هم شاهد دکمه‌های صدا و ویدیو خواهید بود که کنترل مکالمه ویدویی را برای کاربران راحت تر می کند.

اگر فکر می‌کنید که حضور 50 نفر در یک ویدیو کنفرانس می‌تواند بسیار آزار دهنده و سرسام‌آور باشد، به احتمال زیاد در یک شرکت بزرگ کار نکرده‌اید. در حال حاضر Zoom، رقیب مستقیم اسکایپ قابلیت ویدیو کنفرانس خود را برای 100 نفر گسترش داده است که می‌توان با نصب یک افزونه، این میزان را به 500 نفر نیز افزایش داد.

اسکایپ در مورد اینکه قابلیت مذکور چه موقع برای نسخه پایدار اپلیکیشن منتشر می‌شود، صحبتی به میان نیاورده است. تا آن موقع برای تست مکالمات پنجاه نفره می‌توانید نسخه پیش‌نمایش اسکایپ را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

نظر شما در مورد این قابلیت اسکایپ چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید


به اشتراک بگذارید