جمعه 21 دی 1397
بازدید: 4508

یک فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد، یک فروش فوق العاده

امروزه با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل توجه تبدیل شده است. عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود یک سایت فروشگاهی را “خوب” در نظر بگیریم. طراحی فروشگاه آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هچنین نحوه استقبال فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد؛ این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز صادق است. سایتی که بر مبنای اصول روانشناسی خرید، عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق فروش طراحی شده باشد، به عنوان یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل میکند.

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

گروه طراحی وب سایت بالسا، سلیقه خریداران آنلاین را به خوبی می شناسد

آگاهی تیم بالسا از متدهای طراحی یک وبسایت فروشگاهی و همچنین آشنایی با تمامی جنبه ها و چالش های کسب و کار آنلاین، این مجموعه را به انتخابی استراتژیک و بی مثال در طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین تبدیل کرده است. ما در طراحی وب سایت بالسا به پشتوانه تجربه چند ساله طراحی وبسایت های حرفه ای فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در صعودی کردن نمودار فروشتان و کسب موفقیت در این زمینه همراهی میکنیم.

آژانس خلاقیت تیم طراحی وب بالسا طی جلسات مشاوره تخصصی به شما کمک می کند تا ورودی مطمئن و محکم به این حوزه داشته باشید. اولین نقطه تماس مشتری با شما وبسایت شماست؛ پس می طلبد که تمرکزی کامل در این زمینه داشته باشید تا ضمن تثبیت برند کسب و کارتان، کیفیت را به کاربر القا کرده و آنها را به مشتریانی دائمی تبدیل کنید. البته موفقیت کامل در این مسیر نیازمند استفاده از تکنیک های مختلفی می باشد که در تخصص تیم بازاریابی دیجیتال بالساست. از این رو برای شما مسیر روشن و هدفمندی را در دنیای آنلاین ترسیم خواهیم کرد.

سایت های فروشگاهی به سرعت در حال رشد هستند و استانداردهای UI و UX آنها همواره در حال بهینه شدن می باشد. آژانس خلاقیت طراحی وبسایت بالسا نیز با تسلط کاملی که بر این موضوع دارد همواره جدیدترین امکانات یک سایت فروشگاهی که موجب افزایش فروش میشوند را در سفارشاتی که دریافت میکند اعمال می نماید.

به معرفی اختصاری چند مورد از معیارهای طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم

  • طراحی محصولات به صورت دسته بندی شده و گروهی
  • اضافه نمودن قابلیتهای جستجو با بهترین کیفیت و سریع ترین الگوریتم های جستجو
  • سئو وب سایت در موتورهای جستجو در جهت جذب مشتریان زیاد و بالا رفتن سود مالی وب سایت 
  • طراحی ویرایش گروه بندیها در پنل مدیریت دارنده فروشگاه اینترنتی
  • طراحی بخش ثبت نام و فراموشی رمز عبور و ورود کاربران به پنل مدیریتی خود در جهت رویت فعالیت های خود در وب سایت
  • طراحی بخش پرسش و پاسخ برای مشتریان
  • طراحی کامل پنل مدیریتی صاحب فروشگاه اینترنتی برای مدیریت لحظه به لحظه فروشگاه
  • افزودن درگاه بانکی در جهت سهولت پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شتاب