جمعه 21 دی 1397
بازدید: 4211

از آنجایی که بیشتر بازدیدکنندگان حقیقی، وب سایت ها را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند، امروزه نحوه قرار گرفتن در رتبه های بهتر موتورهای جستجو، به یک علم تبدیل شده است.

طبق آخرین آمار، بزرگ‌ ترین راه ورودی مخاطبان به وب سایت شما، موتورهای جستجو و جستجوی مطالب مرتبط می باشد. پس سئو و بهینه سازی وب سایت می‌تواند در افزایش ترافیک هدفمند شما تاثیر بسزایی داشته باشد. اما سئو وب سایت باید با آگاهی کامل و به صورت اصولی انجام گردد و اگر به دست افراد غیر حرفه‌ای سپرده شود، ممکن است نتیجه عکس دهد.

خدمات سئو وب سایت در شیراز
 
خدمات سئو وب سایت
دسترسی به مشتریان واقعی در شیراز
 
دسترسی به مشتریان واقعی
مشاوره سئو و بهینه سازی در شیراز
 
مشاوره سئو و بهینه سازی

با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از مهمترین مولفه های سرویس سئو شرکت طراحی وب بالسا رساندن سایت شما با کلمات کلیدی مد نظر در کوتاه ترین زمان به صفحه اول گوگل است.

بهینه سازی سایت یا سئو سایت چیست؟

سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو، فرآیندی است که به غیر از اهمیت آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی معتبر ، می تواند بازدهی وب سایت را تا حد قابل توجهی افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از وب سایت شما گردد.

تمام استانداردهای لازم جهت بهینه سازی وب سایت برای بهبود عملکرد وب سایت ها تدوین شده است.

  • • سئو ( (SEO روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند.
  • • سئو جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند.
  • • به عبارت دیگر سئو به این معناست : “اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.
  • • سئو تنها درباره ی “موتور” های جستجو نیست بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.
سئو و بهینه سازی
 

سئو در دو فاز اصلی تعریف می شود. فاز اول On Page SEO است که بخش اعظم آن را طراحی سایت بر اساس اصول سئو و فراهم آوردن محتوای قدرتمند شکل می دهد. فاز دوم Off Page SEO ایجاد لینک از سایت‌های مرتبط یا اصطلاحاً لینک بیلدینگ است که به صورت عادی باید با استفاده از شبکه های اجتماعی، سایت‌های ویدیویی و یا سایت‌های مرتبط انجام شود. بکارگیری اصول سئو از حساسیت خاصی برخوردار است؛ به گونه ای که اگر درست بکارگرفته نشود نه تنها باعث ارتقاء رتبۀ وب سایت نمی گردد، بلکه ممکن است موجب به بار آمدن زیان هایی نیز بشود.

با ما در صفحه اول گوگل بدرخشید!

بالسا، طراحی وب سایت در شیراز سئو را برای مشتریان خود به گونه ای انجام می دهد که در خصوص معرفی به موتورهای جستجو، نمود و ظهور بهتری داشته باشد، ترافیک سایت بیشتری جذب کند و به ازای کلمات کلیدی که جستجو می شود، در صفحات بالاتری قرار گرفته و در نهایت به شکل مناسبت تری در معرض دید مخاطبین و جستجو کنندگان خدمات و سرویس های متنوع قرار گیرد.

توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که طبق جدیدترین الگوریتم ها و استانداردهای گوگل تولید محتوا یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو در افزایش رنکینگ و رتبه سایت در بخش Onsite SEO می باشد و گروه طراحی وب بالسا در این راستا بخشی تخصصی از نیروهای خبره و کارآمد جهت ارایه خدمات به مشتریان خود راه اندازی کرده است.

  

چرا سئو و بهینه سازی به این اندازه با اهمیت است؟

اهمیت سئو یا بهینه سازی کردن سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه‌ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه‌ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.


اهمیت سئو و بهینه سازی
  • • اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند، از اینرو بهینه سازی (سئو) مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.
  • • موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر ارزش سئو را دوچندان خواهد کرد.
  • • کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند، بازدید بدست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری به شما تحمیل می کند.
  • • هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت میکند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد.

ارتباط سئو و رتبه یک گوگل

عبارت “کسب رتبه اول گوگل” یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین عبارات دنیای وب است. اینکه سایت شما در بزرگترین مرجع جستجوی اینترنتی دنیا یعنی گوگل جایگاه مناسبی داشته باشد یک نقطه قوت محسوب میشود. احتمالا برای شما به عنوان مدیر یک سایت مهم است که جزء اولین پیشنهادات گوگل و یا در بهترین حالت اولین پیشنهاد گوگل به کاربری باشید که عبارتی مرتبط با حوزه کاری شما را جستجو کرده است، این بدین معناست که سئو وبسایت شما در وضعیت مناسبی قرار دارد.

طبق آمار، جایگاه اول گوگل حدود 35 تا 55 درصد بازدیدکنندگان را به خود جذب میکند. این عدد شگفت انگیز در تعداد مخاطب، میتواند برای هر کسب و کار یا خدمات اینترنتی، مشتریان زیادی را به ارمغان آورد. درواقع حضور شما در رتبه اول گوگل میتواند حجم زیادی از بار تبلیغات و بازاریابی را از روی دوشتان بردارد.

ارتباط سئو و رتبه یک گوگل چیست

خوشبختانه کسب این جایگاه در گوگل دست نیافتنی نیست، اما سئو چندان هم آسان نیست. رعایت یک سری اصول و قواعد مشخص و همچنین آشنایی با الگوریتم ها و سیاست های گوگل در رتبه بندی سایت ها، مواردی ضروری برای موفقیت در این زمینه محسوب می گردد. از طرفی این سیاست ها به طور مرتب در حال تغییر و بهینه شدن هستند، لذا بروز ماندن در این حوزه و آگاهی از آخرین تصمیمات گوگل امری بسیاز ضروری به شمار می آید.

با کلیک به روی این لینک با بررسی ادبیات رایج در ایران، مدل‌های مختلف قیمت گذاری را به شما معرفی کرده و معایب و مزایای هرکدام را بررسی کنیم.