بازدید کننده 3055 جمعه 11 تیر 1400 گروه: عمومی چاپ

به‌گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، این شبکه اجتماعی دیگر اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس نیست. موسری ویدئویی در حساب‌ اینستاگرام و توییتر خود منتشر کرد و در آن گفت این شرکت پس از دیدن موفقیت رقبایی مانند تیک‌تاک و یوتیوب، به‌دنبال ورود بیشتر به حوزه فیلم است.

به‌گزارشورج، موسری درباره برخی از تغییرات و آزمایش‌های آینده‌ای توضیحاتی ارائه کرد که اینستاگرام در برنامه‌اش داشته است و آن‌ها را انجام خواهد داد؛ ازجمله نشان‌دادن پست‌هایی به کاربر از موضوعاتی که او دنبال نمی‌کند و ارائه تجربه تمام‌صفحه هنگام تماشای ویدئو برای افزایش حس غوطه‌وری در محتوا.

درادامه، توییت موسری را مشاهده می‌کنید:

Changes are coming to video on Instagram 📺

At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Video, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf

— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) June 30, 2021

مدتی است که این اپلیکیشن برای محتوای آی‌جی‌تی‌وی و ریلز و استوری تجربه فیلم‌برداری تمام‌صفحه را ارائه داده است؛ اما موسری می‌گوید این شرکت می‌خواهد از ویدئو گسترده‌تر استفاده کند. پیامی که هم‌اکنون اینستاگرام منتشر می‌کند، واضح است. همان‌طورکه موسری گفت، این اپلیکیشن دیگر دوست ندارد به‌عنوان پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری عکس‌های مربعی شناخته شود؛ بلکه اپلیکیشن سرگرمی عمومی است که با الگوریتم‌ها و پست‌های ویدئویی هدایت می‌شود.

در‌حال‌حاضر، برنامه اینستاگرام برای حرکت در این مسیر مبهم است و هنوز مشخص نیست که قصد دارد از ویژگی‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک در پلتفرمش استفاده کند یا اقدامات دیگری انجام دهد. شما کاربران زومیت فکر می‌کنید اینستاگرام چه برنامه‌هایی در سر دارد؟

دیدگاه شما کاربران گروه طراحی وب بالسا در طراحی وب سایت در شیراز در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید


به اشتراک بگذارید