بازدید کننده 4380 دوشنبه 26 آبان 1399 گروه: عمومی چاپ

اپل مانند شرکت های دیگر توسعه 6G را آغاز کرده و این درحالی است که هنوز تکنولوژی 5G در مسیر آغازین قرار دارد. گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که شرکت هایی مانند اپل، گوگل و ال جی در جهت توسعه تکنولوژی های جدید به ائتلاف توسعه فناوری به نام نسل بعدی ارتباطات موبایل (Next G Alliance) پیوسته‌اند. هدف از تشکیل این ائتلاف روشن کردن مسیر توسعه شبکه 6G برای موبایل در آینده خواهد بود.

اتحادیه راهکارهای صنعت ارتباطات در آمریکا (The Alliance for Telecommunications Industry Solutions) با همکاری چند شرکت آمریکایی و کانادایی از جمله اریکسون و نوکیا ائتلافی را راه اندازی کرده است. این شرکت‌ها در این ائتلاف تلاش خواهند داشت تا آمریکا را به مرکز 6G دنیا تبدیل کنند.

ملاقات اولیه این شرکت ها در تاریخ ۱۶ نوامبر خواهد بود. در این تاریخ بزرگترین اپراتور های موبایل مانند ورایزن، AT&T، T-Mobile و برخی اپراتورهای بین المللی مانند نوکیا، سامسونگ سونی اریکسون، کوآلکام، فیسبوک، مایکروسافت و بل کانادا در رویداد ۱۶ نوامبر شرکت خواهند کرد. از طرفی شرکت های هواوی و ZTE به دلیل ممنوعیت و تحریم ها در این مراسم حضور ندارند. قرار است این ائتلاف فعالیت خود را از اوایل سال 20۲۱ آغاز کند. در این بین شرکت اپل که پیش از این دیرتر از دیگر شرکت ها تکنولوژی 5G را به آیفون ۱۲ آورد، ممکن است در استفاده از تکنولوژی 6G نیز به همین صورت باشد.


به اشتراک بگذارید