بازدید کننده 3862 جمعه 17 اسفند 1397 گروه: عمومی چاپ

مواجهۀ ساده و مستقیم با مشتری وفادار و گذری

(اگر کسب‌ و کارتان را به وسیله یک وبسایت مدیریت می‌کنید و به‌ دنبال یک درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد می‌گردید، مستقیم به بخش درگاه پرداخت اینترنتی بروید و اگر نه، خط بعد را بخوانید.)

اگر صاحب یک کسب‌ و کار به نسبت کوچک هستید و فعالیت‌تان بیشتر در حد شبکه‌های اجتماعی است، مراقب باشید:

یک چراغِ هشدارِ قرمز بالای سرتان روشن است. ممکن است هر لحظه، دسترسی به اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی مختل یا غیر ممکن شود یا حساب شما به هر دلیلی از کار بیافتد.

اگر این اتفاق بیفتد شما بخش بسیار مهمی از سرمایه خود را (مشتری آشنا) را از دست می دهید و برای ملاقات دوباره با او در فضای بی‌انتهای وب، کار سختی پیش رو خواهید داشت. صادقانه‌ تر بگوییم: اگر سرمایۀ مشتری که شما و آنها همدیگر را می شناسید را از دست بدهید، شانس کمی برای بازگردانیآنها دارید.

بهترین پیشنهاد ما به شما راه‌ اندازی یک وب سایت کوچک و ساده است. یک وب سایت ارزان‌ قیمت، راه تعاملی پایدارتری بین شما و مشتریان‌تان خواهد بود. علاوه‌بر این، شانس بیشتری برای جذب مشتری جدید با استفاده از تولید محتوا دربارۀ محصول‌تان خواهید داشت.

اما تولید محتوا و ساخت بستر پایدار ارتباطی تمامِ کار نیست. در این صورت به یک درگاه پرداخت اینترنتی امن نیاز خواهید داشت.

درگاه پرداخت اینترنتی و اثر مستقیم بر تجربۀ خرید کاربر

شما یک وبسایت فروشگاهی دارید. مهم نیست چه می‌فروشید. اگر بازاریابی را به‌خوبی بلد هستید، محتوای خوب تولید می‌کنید، پشتیبانی رضایت‌بخشی به مشتری ارائه می‌کنید و خلاصه کارتان درست است، بدون یک درگاه پرداخت اینترنتی امن و سریع یک حفرۀ بزرگ در کسب‌وکارتان خواهید داشت.

شاید باور نکنید، درگاه پرداخت اینترنتی فروشگاه شما کارکرد مهمی در ساخت تجربۀ خرید مشتری‌تان دارد؛ تجربه‌ای که مثبت یا منفی بودنش مستقیماً با ادامۀ حیات شما مرتبط است.

درگاه‌هایی که مرتباً دچار اختلال می‌شوند، درگاهی که هر بار شمارۀ کارت و اطلاعات بانکی را از کاربر طلب می‌کند، درگاه‌هایی که UX قابل قبولی ندارند و کاربران را موقع پرداخت به اشتباه می‌اندازند، می‌تواند مشتری شما را نرم‌نرم دلزده یا بی‌اعتماد کند.

درگاه پرداختی که مدام از شما کارمزد کم می‌کند هم، ممکن است از صرفۀ اقتصادی کسب‌و‌کار شما کم کند.

چطور درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد بگیرم

چطور درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد بگیرم

درگاه پرداخت نباید دغدغه‌ای به دغدغه‌های کاربر و فروشنده اضافه کند. به قولِ معروف «یک دستگیرۀ در خوب، دستگیره‌ای است که بارها از آن استفاده کنیم؛ بدون آنکه جلب توجه یا دردسر کند.»

درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد یک برگ برنده برای کسب‌و‌کار است. اما تنها چیزی که به آن نیاز دارید نیست.

  • درگاه خوب، رونق‌بخش است (با بسته‌های تشویقی، امکان خریدهای چندبارۀ مشتری را فراهم می‌کند)
  • کسب‌و‌کار شما را در معرض دید صدها هزار یا میلیون‌ها کاربر قرار می‌دهد
  • زمان پرداخت را با راهکارهای نوآورانه کوتاه‌تر می‌کند (با فناوری QR)
  • تجربۀ پرداخت را به تجربه‌ای ساده و بی‌دنگ و فنگ تبدیل می‌کند (پرداخت با موبایل به‌جای کارت و پرداخت نقدی)

اما این‌ها هم تمامِ ویژگی‌های یک درگاه پرداخت اینترنتی خوب نیستند.

یک درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد وقتی خوب است که پرداخت کردن را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کند. این راهکار نوینی است که جیبیت مهیا کرده است.

سه قدم تا دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد جیبیت، کار دشواری پیشِ رو ندارید.

  • قدم اول رفتن به صفحۀ ثبت‌نام درگاه است. در آنجا می‌توانید اطلاعات کامل‌تری دربارۀ ویژگی‌های درگاه پرداخت جیبیت کسب کنید.
  • قدم دوم پر کردن فرم سادۀ ثبت‌نام است. اطلاعات تماس‌تان را وارد می‌کنید تا جیبیت با شما تماس بگیرد.
  • قدم سوم در کوتاه‌ترین زمان پس از ثبت‌نام، جیبیت به شما می‌گوید چه مدارکی برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بدون کارمزد لازم است. کارهای فنی مربوط‌به اتصال به درگاه پرداخت در کمترین زمان انجام می‌شود و بعد، شما یک درگاه پرداخت امن، سریع و سودآور خواهید داشت.

تا چه حدی با وجود پرداخت آنلاین و درگاه های اینترنتی موافق هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.


به اشتراک بگذارید