بازدید کننده 16249 شنبه 22 دی 1397 گروه: عمومی چاپ

خدمات يا محصولات، به خصوص در بخش مالي، كه در آن ارائه دهنده خدمات، يك محصول را از منبع ديگري با پشتيباني كامل خريداري مي كند ، سپس نام تجاري و هويت خود را بر روي آن قرار مي دهد، و آن را به فروش مي رساند. در اين حالت خريدار فرض مي كند كه در حال خريد محصول شركتي است كه آرم آن را روي محصول مي بيند.

مزاياي استفاده از وايت ليبل

شايد شما متقاعد نشده باشيد كه وايت ليبل مقرون به صرفه است. شايد داشتن نام تجاري خود بر روي محصول شركت ديگر از نظر شما ضروري نيست. ما 7 دليل كه فوايد استفاده از وايت ليبل را توضيح مي دهد را در ادامه به شما معرفي مي كنيم :

1. وايت ليبل به شما امكان استفاده و سودآوري از كار متخصصان را مي دهد :

اگر توسعه دهندگان شركتهاي ديگر از تمركز و تخصص بر روي يك محصول برخوردار هستند و بهتر از شما مي توانيد آن را توليد كنند، فقط به آنها هزينه وايت ليبل پرداخت كنيد و از درج نام تجاري خود روي محصول با كيفيت آنها لذت ببريد.

2. برچسب سفيد موجب صرفه جويي در زمان و پول شما مي شود.

ايجاد محصول خود، از ابتدا ممكن است يك ايده بسيار عالي در برخي زمينه ها به نظر برسد، اما تا زماني كه شما از قبل توليد آن را تجربه نكرده باشد(با موفقيت) ، احتمالا از تمام انرژي و منابع دقيق مورد نياز براي توليد آن محصول آگاه نخواهيد بود. پس چرا بخواهيم چرخ را مجددا اختراع كنيم.

3.وايت ليبل سرعت ديده شدن نام تجاري شما در بازار را افزايش مي دهد

اگر كسب و كار شما نياز به ارائه خدمات متعدد يا محصولات از شركتهاي ثالث را دارد، پرداخت اضافي براي ثبت نام خود روي محصولات آنها (وايت ليبل)، يك راه عالي براي تكثير نام تجاري خود مي باشد، و همچنين باعث افزايش آگاهي عمومي از نام تجاري خود است.

4.وايت ليبل امكان فروش يك محصول آزمايش شده را براي شما فراهم مي آورد.

محصولات شركتهاي ارائه كننده خدمات وايت ليبل در حال حاضر از طريق آزمايش بتا، تجديد نظر، عيب يابي، و بسياري ديگر از فرآيندهاي تنظيم به خوبي آماده ورود به بازار مي باشند و از آزمايشات فراوان گذر كرده اند. به جاي رفتن راهي پر هزينه و طولاني جهت عبور از اين فيلترها، شما مي توانيد محصول را در حال حاضر با اطمينان از آزمايشات انجام گرفته به مشتريان خود ارائه كنيد.

5. وايت ليبل باعث تقويت وفاداري مشتريان شما مي شود.

بديهي است كه محصولات شركت ديگري كه شما وايت ليبل آن هستيد را شما انتخاب كرده ايد و قابل اعتماد و رضايت بخش مي باشند. هر بار كه يك مشتري با استفاده از كالا با نام تجاري شما مواجه مي شود، كيفيت محصولات و خدمات، و رضايت آنها باعث وفاداري به برند شما خواهد شد.

6. وايت ليبل فشار را از روي دوش شما برمي دارد.

اگر مشتري مشكلي با محصول داشته باشد،شركتهاي ارائه كننده وايت ليبل مسئوليت و كار بر روي محصول در جهت توسعه و رفع عيوب را خواهند پذيرفت. و شما با انتخاب مناسب شركت ارائه دهنده خدمات مناسب مي توانيد با خيال آسوده مشغول كار خود باشيد در حالي كه مطمئن هستيد فشارهاي موجود در خصوص رفع نقص و ارائه خدمات پس از فروش توسط شركت ديگري به خوبي انجام خواهد شد.

7. به شما حق انتخاب لوكس ترين را مي دهد.

وايت ليبل دنياي وسيعي از انتخاب را براي محصولات مناسب كسب و كار شما به شما خواهد داد.

مثال1 : مي خواهيد رستوراني باز كنيد و براي آن به ظرفهاي خود نياز داريد، براي يافتن ظرف مناسب انتخاب هاي بسياري وجود خواهد داشت كه مي توانيد لوكس ترين آنها را انتخاب كنيد و با نام رستوران خود از آنها استفاده نماييد.

مثال 2: شما يك مجموعه گردشگري هستيد كه مي خواهيد هتلها و بليط هاي پروازهاي بين المللي را در وب سايت خود ارائه كنيد. با تحقيق و انتخاب لوكس ترين شركت ارائه دهنده خدمات وايت ليبل فروش هتل و پرواز، مي توانيد با نام شركت خود آن را در سايت اينترتي خود به فروش رسانيد.


به اشتراک بگذارید